9 Ekim 2013 Çarşamba


Bir adam kaç para eder? ‹nsan hayatının bedeli ne kadardır? Kaç para etti€ini bilmek, ölece€in günü bilmek gibi bir fley. Ben yirmi milyon dolar ediyorum. Bu çok fazla. Ancak düflündü€ümden çok daha az. Belki de dünyanın en pahalı adamlarından biriyim. E€er benim yirmi milyon dolarım olsa, onunla ne yapaca€ımı çok iyi biliyorum: Tamamını verir, eski hayatımı geri alırdım; bu kadar etmeden önceki hayatımı. 

Eski mafya üyesi Giovanni Manzoni mahkemede eski arkadaflları aleyhine tanıklık edince Tanık Koruma Programı’na alınır ve yeni bir kimlikle ailesiyle birlikte Fransa’nın Normandiya bölgesine yerlefltirilir.
Manzoni’nin yeni adı: Fred Blake’tir. 
Fred, haksızlı€a u€radı€ını düflünür ve yafladıklarını herkese anlatma iste€iyle yanıp tutuflarak bir kitap yazmaya karar verir. 
Karısı Maggie geçmiflte yafladıklarını unutmak istercesine kendini hayır ifllerine adar. Kızları Belle’in tek derdi güzel olmak ve ilgi çekmektir. 
O€ulları Warren ise babasının yolundan gider. Artık okulda haraç toplamaya bafllamıfltır.

Ve hayatın acı gerçe€i karflılarındadır: Mafyaya bir kez bulaflınca kurtulufl yoktur. Bela pefllerini bırakmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder